Hebt u sporadisch een reparatie maar u wenst toch een goede service te bieden voor uw klant, dan is het Send in en Return concept een prima oplossing. U bepaald zelf met welke logistieke partner u het product opstuurt. Smartrepair behandeld het product waarna het dit terug retourneert aan u.
Hebt u regelmatig reparaties maar minder dan 10 per maand. Meldt uw reparatie aan via ons online platform waarna Smartrepair de ophaling en na de verwerking van het toestel, het toestel terug netjes retourneert naar u.
Hebt u een constante van herstellingen dan is de Shuttle Service ideaal. Smartrepair ruilt tot 2 maal per week de shuttle box. Op vooraf vastgelegde dagen op deze manier verkorten we aanzienlijk het logistiek proces. Bovendien is de kans op beschadiging tijdens het transport minimaal.
Noodzakelijke cookies zijn absoluut essentieel om de website goed te laten functioneren. Deze categorie bevat alleen cookies die zorgen voor basisfunctionaliteiten en beveiligingsfuncties van de website. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.
Alle cookies die mogelijk niet bijzonder nodig zijn om de website te laten functioneren en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van gebruikers te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingesloten inhoud, worden genoemd als niet-noodzakelijke cookies. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat u deze cookies op uw website plaatst. SmartGroup maakt hier enkel gebruik van Google Analytics.