Wij repareren slecht functionerende knoppen en body beschadigingen.
Software, applicatie en opstartproblemen nemen wij onder de loep en sporen het probleem.
Waterschade reparatie is in meeste gevallen mogelijk, indien niet kunnen we uw informatie te redden voor een ander toestel.
Defecten aan de speaker of microfoon zoals krakend, stil of geen geluid.
Reparaties van gebarsten en niet functionerende schermen.
Moeilijk opladen van een toestel of korte levensduur na opladen.
Aan de inname-balie krijgt uw toestel een eerste analyse. Aan de hand van uw verhaal en wat we vaststellen kunnen we meestal meteen een raming maken van welke reparatie er dient uitgevoerd te worden en zijn bijkomende kost.
Om zo goed en gericht mogelijk de herstelling uit te kunnen voeren, onderwerpt de technieker uw apparaat aan een 2de analyse. Moet de vooropgestelde reparatie wat aangepast worden, dan wordt u op de hoogte gebracht. Daarna wordt de reparatie minutieus uitgevoerd door de technieker.
Wanneer u om uw toestel komt kan u advies krijgen om uw toestel zo optimaal mogelijk te gebruiken en hoe precies u de levensduur kan verlengen.
Dat kan, kom dan langs een van onze Smartrepair Servicepunten. Bij Smartrepair kunt u een prijsopgave opvragen wanneer uw telefoon is onderzocht en de defecten zijn vastgesteld. Zo komt het regelmatig voor dat u een prijsopgave nodig heeft voor de verzekering. De kosten van een prijsopgave zijn € 36,-. Wanneer u uiteindelijk de reparatie laat uitvoeren door Smartrepair krijgt u € 36,- korting op de reparatie.
De constatering van vochtschade door een service centrum leidt in sommige situaties tot onbegrip. Natuurlijk kennen wij het voorbeeld van een toestel dat in een plas water valt, maar ook condensvorming kan al vochtschade veroorzaken. Condens ontstaat als een toestel dat koud is plotseling in een warme ruimte komt. Waterdamp in het toestel condenseert en wordt omgezet in druppels. Dit is vergelijkbaar met de bril die plots beslaat als je vanuit de kou een warme ruimte betreedt.
In veel gevallen kunnen we de gegevens bewaren echter kunnen we nooit garanderen dat de gegevens bewaard blijven. we raden dus aan om voor u het toestel aanmeld ter herstel een back up van uw gegeven te nemen. Indien uw toestel binnen garantie hersteld wordt raden we aan om zeker een back-up te maken voor het aanmelden van het toestel.
Bij ons kun je alle merken en type toestellen aanmelden ter herstel samen met een geldig aankoop bewijs. In sommige gevallen kan een administratieve kost in rekening gebracht wanneer wij deze dienen door te sturen naar een externe partner.
Op deze pagina vind u meerdere handleidingen terug hiervoor.
Noodzakelijke cookies zijn absoluut essentieel om de website goed te laten functioneren. Deze categorie bevat alleen cookies die zorgen voor basisfunctionaliteiten en beveiligingsfuncties van de website. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.
Alle cookies die mogelijk niet bijzonder nodig zijn om de website te laten functioneren en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van gebruikers te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingesloten inhoud, worden genoemd als niet-noodzakelijke cookies. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat u deze cookies op uw website plaatst. SmartGroup maakt hier enkel gebruik van Google Analytics.