SmartRepair_voor_witte_bg_retina
Online Platform

SmartRepair bied u een makkelijk online platform om uw reparaties aan te melden, simpel en tijdbesparend.

Online Tracking

U volgt 24/7 uw reparaties online en weet exact wanneer uw klanten de reparatie kunnen verwachten en wat er uitgevoerd werd.

Professionele Reparaties

Alle reparaties worden met de meest kwalitatieve onderdelen uitgevoerd en steeds met garantie voltooid.

Snelle Logistiek

Wij bieden verschillende logistieke oplossingen aan, voor de occasionele aanmelding tot de constante.

Getrainde Monteurs

Ons team van experts zorgt steeds voor perfecte reparaties en oplossingen met service hoog in het vaandel gedragen.

SmartRepair werkt met alle merken:

1
Send In & Return

Hebt u sporadisch een reparatie maar u wenst toch een goede service te bieden voor uw klant, dan is het Send in en Return concept een prima oplossing. U bepaald zelf met welke logistieke partner u het product opstuurt. Smartrepair behandeld het product waarna het dit terug retourneert aan u.

2
Pick Up & Return

Hebt u regelmatig reparaties maar minder dan 10 per maand. Meldt uw reparatie aan via ons online platform waarna Smartrepair de ophaling en na de verwerking van het toestel, het toestel terug netjes retourneert naar u.

3
Shuttle Service

Hebt u een constante van herstellingen dan is de Shuttle Service ideaal. Smartrepair ruilt tot 2 maal per week de shuttle box. Op vooraf vastgelegde dagen op deze manier verkorten we aanzienlijk het logistiek proces. Bovendien is de kans op beschadiging tijdens het transport minimaal.